reklama top

Dopravní podnik má za sebou testy 25metrového macíčka. Řidiči si s dlouhánem jízdy natrénovali a v březnu s ním vyrazí do provozu.

Když probíhaly první testy megatrolejbusu byl terčem posměchu. Řidiči, kteří vyjížděl z nádraží Veleslavín měli problém se tam stočit. Trochu se tam macíček motal. Psali jsme v článku Megatrolejbus se nevešel. Všechno natrénováno a macíček vyrazí 6. března 2024 do ostrého provozu!

Lednové testování megatrolejbusu u Nádraží Veleslavín. VIDEO: prahazdarma.cz, s použitím fotek z FB Dejvická parta

Bude jezdit na lince 59 a nahradí bus linku 119. Kloubové naftové autobusy tak budou nahrazeny velkokapacitními tříčlánkovými bateriovými trolejbusy Škoda–Solaris 24m. Macíček dlouhý 24,7 metru je nejdelším trolejbusem využívanými v MHD v Česku.

Videa testování, probíhalo v lednu 2024, si všimla televize CNN Prima News, která díky svým respondentům nápad testovat a koupit 25metrové trolejbusové macky, pěkně natřela.

Mezi nimi byl také zastupitel Ondřej Prokop, kterého proslavily jeho reportáže o tom, jak na Prahu koalice kašle. Třeba v době, kdy magistrátu vládl pirátský Zdeněk Hřib si vymyslel příběh – na parkovišti na Jižním Městě v létě shořela dvě auta. Prokop si vymyslel, že je podpálili migranti. A proto si ještě přimyslel, že se magistrát o Jižní Město málo zajímá. Byl ale pražskými hasiči usvědčen ze lži.

Další nesmysl sdílel na svém FB. To když sdílel video, na kterém si vzal notýsek a začal si do něj psát kolik aut stojí na jednom tamním parkovišti. Napočítal, že Pražákům půlku parkoviště zabírají mimopražští. Pan zastupitel by si měl ale nejdřív zjistit skutečnost, že už několik let není při nákupu auta povinnost si žádat o novou registrační značku.

-mag-

reklama bottom