Město rychle než dříve rozšiřuje tramvajové tratě. Ta do Holyně už je hotová, stejně tak trať na Pankráci nebo úvrať v Opletalově. Další trať do Libuše začala stavět nedávno. To není politická agitka. To je, s ohledem na schvalovací procesy, prostě fakt, protože celý to papírování prostě neobejdete. Vyžaduje to i koordinaci spousta firem. Za nás by to chtělo promyslet údržbu zelených tramvajových pasů, který se na spoustě místech mění ze zelených na rezavé.
Podél nové 2,3 km dlouhé trati z Divoké Šárky na Dědinu bude alej se 170 stromy. Město se tak snaží zkracovat cesty svých obyvatel.
Připomeňme, že Praha má plán propojit Podbabu s Bohnicemi lanovkou. Dopravní podnik už vyhlásil mezinárodní architektonickou soutěž. A má už pět finalistů. Do soutěže na plánovanou lanovku se přihlásilo 23 zájemců z devíti evropských zemí. Vybraných pět finalistů nyní zpracuje své soutěžní návrhy. Výsledek by měl být znám v srpnu.
-jah-